פסטה אליו שום ועגבניות צרובות

פסטה בטעם עדין, נקי וריחני.
אפילו ילדים שאוהבים "פסטה לבנה" בלי רוטב, אוכלים אותה בהנאה.
זה הבסיס שאני אוהבת להכין ועליו אפשר להכניס תוספות מפתיעות להעשרת הטעמים:
פטריות מוקפצות, ארטישוק, אספרגוס וכל דבר שאוהבים, שמתחשק ושנמצא בהישג יד.

את העגבניות שרי אפשר להכין בשני אופנים: לצרוב במחבת כמו שרשום במתכון
או לסדר בתבנית ולצרוב בתנור ורק אח"כ להוסיף למחבת.

מצרכים:
חבילת פסטה/ אטריות
2 כפות שמן זית
חופן עגבניות שרי חצויות
2-3 שיני שום קצוצות
כפית אורגנו יבש
עלי בזיליקום קרועים
1/4 כפית פפריקה מתוקה
קמצוץ פפריקה חריפה (אופציונלי)
1/2 כפית מלח הימלאיה

אופן הכנה:
מכינים את הפסטה לפי הוראות היצרן.
אני ממליצה על פסטה מכוסמין/ אטריות אורז/ אטריות חומוס/ אטריות עדשים/ אטריות שעועית
מכינים את הרוטב:
בוזקים שמן זית במחבת רחבה ועמוקה, מוסיפים עגבניות שרי וצורבים מכל צד במשך כמה דק'.
מוסיפים שום וצורבים מעט- להיזהר שלא ישרף.
מוסיפים אורגנו, בזיליקום ומערבבים עד למיזוג הטעמים.
מוסיפים פפריקה מתוקה, חריפה ומלח.
מוסיפים את הפסטה, מערבבים היטב ומגישים חם.

הצעת הגשה:
מוזגים את הפסטה לקערה קטנה, מניחים עלה בזיליקום ומפזרים כפית שמרי בירה.
______________________________________________________________________________
שמרי בירה נחשבים כמזון על- ריכוז גבוה של חומרי הזנה בכמות קטנה.
עשירים בחלבונים, ויטמינים מקבוצת B, ברזל, אבץ, אשלגן, זרחן וכרום שידוע במוריד סוכר בדם.
תוספת של שמרי בירה בתזונה תורמת לאיזון מצב הרוח, לעור בריא, לחיזוק כללי של מערכות הגוף ולשיפור חילוף החומרים.
אפשר לרכוש אותם בכל חנות טבע כאבקה או כפתיתים קטנים.
שמרי בירה אינם מתאימים לכל אחד הם עלולים לגרום לאלרגיה, היפוגליקמיה ולא מומלצים לסובלים ממחלות מעי דלקתיות.
לכן במצבים אלו אני ממליצה להתייעץ עם איש מקצוע לפני שמוסיפים כמויות גדולות לתזונה.